[spt-posts-ticker]

Šest napitaka koje ne bi trebali piti nakon četrdesete

Sva ova pića usporavaju metabolizam, a to vam najmanje treba nakon četrdesete.

Da, na ovom popisu se vjerojatno nalazi i neko vama omiljeno piće, ali bolje se odreći njega nego trpjeti negativne posljedice koje ostavlja na organizam.

Limunada

Samo jedna čaša ovog pića može biti kalorijska bomba, pogotovo ako dodajete puno šećera. Iako ovo piće samo po sebi nije opasno, ako da pijete svakodnevno i u velikim količinama ono može pokrenuti štetne metaboličke procese.

Tekući jogurti

Probiotici su super za održavanje zdrave probave, ali ne kada su prepuni šećera. Najbolje je da izaberete obični jogurt, a nikako voće verzije ili kupovne smoothije.

Tonik

Samo 350 ml tonika sadrži 120 kalorija i 32 grama šećera, što je jako puno. Ako uz to još naručujete i gin, te brojke su još veće i to nikako nije dobro za organizam.

Laksativni čajevi

“Laksativi vas tjeraju na wc gdje onda jako brzo iz tijela izbacujete sve nutrijente, vitamine i minerale koji možda tek čekaju da ih tijelo apsorbira. Ako laksative koristite dugo i kontinuirano to može rezultirati deficitom nutrijenata pa čak i bolestima. Postoje puno sigurniji načini mršavljenja od laksativa”, kaže nutricionist Tony Amidor.

Vode obogaćene vitaminima

Ove vode imaju preko 100 kalorija po boci i sve te kalorije dolaze iz šećera, a tog dodanog šećera u tim pićima je jako puno. Ako želite vodu s okusom i vitaminima, radije joj sami dodajte voće.

Energetska pića

Ovi precijenjeni kemijski kokteli možda će vam dati veliku dozu energije u kratkom vremenu, ali su prepuni štetnih umjetnih zaslađivača. Uz to i jako korozivno djeluju na zube, piše Eat this.

 

Izvor: N1

Foto: Pexels