[spt-posts-ticker]

Kako šetnjom izgubiti kilograme?

Šetnja je potpuno besplatna vježba kojom možete i izgubiti kilograme. No pritom trebate imati na umu nekoliko stvari.

Hodanje ne utječe samo na naš vanjski izgled nego ima i niz drugih prednosti. Prije svega, hodanje može drastično umanjiti rizik od kardiovaskularnih bolesti, smanjiti pretilost koja pak onda sa sobom povlači i smanjenje mogućnosti za razvijanje bolesti poput dijabetesa. Redovito hodanje također pomaže u održavanju tjelesne težine koju želimo, ali i u održavanju našeg mentalnog zdravlja, napose kada su u pitanju anksioznost i depresija.

Sve ovo sasvim je dovoljno da u svoju dnevnu rutinu uvrstimo šetnje, a pritom treba pripaziti na nekoliko stvari.

1. Nikad dovoljno vode

Ključ uspjeha je u tome da se treba hidratizirati tijekom čitavog dana, a posljednje dvije čaše prije samog čina popiti pola sata prije nego što se uputite van. Kada se vratite, popijte čašu vode kako bi tijelo nadoknadilo izgubljenu tekućinu znojenjem.

Izbjegavajte pijenje vode tijekom samog hodanja (osim ako se radi o uistinu dugoj kilometraži) jer ćete samo imati poriv za odlaskom na toalet, što je vrlo nepraktično kada smo vani.

2. Udobna obuća je ključna

Nabavite pravu opremu za svoje šetnje. Platnene tenisice ravnog potplata nisu dobar odabir. S obzirom na to da tenisica mora davati potporu i nozi i čitavom tijelu, njezin džon mora biti lagano povišen, pa i zaobljen. Takve će vam tenisice pomoći i u držanju tijekom šetnje, ali i upregnuti vaše trbušne mišiće.

3. Mijenjajte brzinu hoda

Hodanje u intervalima izvrstan je način koji će vam pomoći sagorjeti više kalorija i učiniti šetnju zanimljivom. Što se tiče hodanja, postoje tri različite vrste koraka: šetnja (kao kada razgledavate izloge), brza šetnja (lagano ubrzani korak) te šetnja snagom (brzi hod, uspinjanje).

4. Hodajte uz nagib

Ako ste u zatvorenom, traka za trčanje omogućit će vam upravljanje nagibom i to može povećati potrošnju kalorija. Ako ste vani, pokušajte u svome kraju pronaći barem lagano brdovito područje za šetnju kako biste izvukli ono najbolje od nje za svoje tijelo.

Ovi sunčani dani pred nama prava su prilika da napravimo nešto dobro za sebe i svoje zdravlje. Krenimo u šetnju!

 

Izvor: Zadovoljna.hr

Foto: Pexels